Autumn

2:36 PM


Hej kochani.
Dawno mnie tu nie było i chyba pora na spowiedź. Od początku przerwy sporo się zmieniło, a w szczególności ja. Zmieniłam szkołę, przefarbowałam włosy, wyremontowałam pokój, zmieniłam również podejście do życia. Czemu tyle zmian? W sumie sama nie wiem, chyba dość miałam tej rutyny, która mnie otaczała. 

Od jakiegoś miesiąca mamy już jesień. Wiele ludzi się nią zachwyca za kolorowe liście, ciepłe sweterki, a ja właśnie jej nie lubię. Między innymi przez ciągły deszcz i niską temperaturę.





I na koniec piosenka dnia :) Mój kuzyn opublikował ją na fb i spodobała mi się dopiero po 3 przesłuchaniu xd

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Awww lovely photos, I love Autumn! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.