► Snapchat + mix zdjęć ◄

11:10 PM


Hej kochani!
Niedawno (jakieś 2 miesiące temu) pobrałam na telefon nową apkę. Jest to niejaki "Snapchat". Aplikacja służy do nagrywania filmików co robisz w danym momencie. Umożliwia podpisanie go i dodanie jednego z 3 efektów. Jeśli nie jesteś w zasięgu Wi-Fi możesz nagrać filmik i opublikować. Oczywiście bez dostępu do Internetu się on nie udostępni, jednak zapisze, a kiedy będziesz miał dostęp Wi-Fi - możesz spróbować opublikować jeszcze raz! :)

Ja na Snapchacie, jak widać na zdjęciu powyżej nazywam się smattih
Od tego miesiąca codziennie wrzucam na snapa mnóstwo zdjęć i filmów. Chciałabym się nimi z Wami podzielić.
















I jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? 
Piszcie w komentarzach :)

You Might Also Like

41 komentarze

  1. bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie mam snapchata, ale jak będę miała nowy telefon, a to już za tydzień, zainstaluję sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo widzę że nowy wygląd bloga, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten nowy szablon

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten nowy szablon

    OdpowiedzUsuń
  6. blog świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham piosenkę Margaret z reklamy Coca Coli <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix. Mój snap to megi798 jak chcesz to dodaj.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny nowy szablon! A snap jest super:))
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolina Wydym15 lipca, 2015

    świetny blog! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez bardzo często snapuje, chociaż w sumie ostatnio rzadziej :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Snapchat super sprawa :D

    Marcelline,
    maarcelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Ja nie mam snapchat'a, ale za to jestem uzależniona od instagram'a! :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. youres world is very cute ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Snap jest bardzo uzależniający! Wiem sama po sobie haha :) Jeżeli masz ochotę, możesz mnie dodać - onceethought :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny mix :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia. : >
    Też mam tą aplikację jak większość moich znajomych. Wielu z nich wysyła zdjęcia wszystkiego i wszystkich, których widzą co nie jest zbyt ciekawe. U Ciebie widzę bardzo kreatywne zdjęcia. Zauroczyło mnie to z ananasem. ; )

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia :)
    Również korzystam z tej aplikacji.
    Ale bardziej w celu pisania z kolegą i koleżanką haha

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  22. omg I want that pizza stickers or whatever it is *Q*

    xoxo
    amfiba
    http://amfiba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. masz jakiegoś idola/iddolkę?

    OdpowiedzUsuń
  24. jakiej muzyki słuchasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć w jednym komentarzu, lecz jestem RihannaNava, Barbz i Smiler ;)

      Usuń
  25. Sliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post, ale... Znalazłam błąd! Tam na początku: ,,Jeśli nie jesteś w zasięgu Wi-Fi możesz nagrać filmik i opublikować.". Wkradło Ci się ,,nie" c;


    ♠ queen-of-original.blogspot.com ♠

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.