Ulzzang Tutorial

12:39 AM


Ulzzang wywodzi się z Korei i oznacza "piękna twarz". Jest to młoda osoba, która zdobyła popularność poprzez wrzucanie swoich zdjęć do internetu. Korzystają z portali, gdzie użytkownicy oceniają ich wygląd. Zdarza się, że są zauważani przez agencje i wchodzą w świat mediów. 
Mają podobny wygląd:
Mają duże oczy (najczęściej soczewki circle lens), twarz w kształcie V. Używają eyelinera, tuszu do rzęs i przeróżnych kremów BB. Włosy mają najczęściej proste lub lekko kręcone oraz grzywkę. Długość nie ma znaczenia. Styl ubierania jest estetyczny. Ulzzangi zwracają uwagę na twarz, więc ubranie nie może być rzucające się w oczy.Czasem kierują się trendami w modzie. Unikają koronek, falbanek i innych słodkich dodatków, gdyż chcą wyglądać artystycznie. Często noszą przy sobie aparat. Kochają fotografię.
Teraz troszkę zdjęć typowych Ulzzang-ów. 








Jak pomalować się na Ulzzang-a?


Postanowiłam spróbować zrobić się na takiego Ulzzang-a. Efekty widoczne na zdjęciu poniżej. :) Trochę mi nie wyszło. Szczerze mówiąc, trudno jest zrobić jasny makijaż żeby nie było go widać. 


Mam nadzieję, że post się spodobał.
Pozdrawiam cieplutko.

You Might Also Like

66 komentarze

  1. ale oni śliczni *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. te dziewczyny mogłyby się podzielić urodą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oni malują usta mocniejszym kolorem od środka (?), a w Ameryce podkreślają kontury ust a dopiero potem środek haha

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wyszło ci całkiem nieźle :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post!
    Widziałam już tych ludzi na zdjęciach, ale nie wiedziałam, że tak się nazywają :)



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem świetnie ci wyszedł ten makijaż
    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie sie wydaje ze bardzo dobrze ci wyszedl ten makijaz i zdjecia! Bardzo ciekawy temat poruszylas w tym poscie!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz! Buziaki!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia ♥
    ale uroczo na tym blogu :)
    na każdym zdj są bardzo ładnie ubrani;( też chcę takie ubrania haha

    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post! widywałam takie zdjęcia w sieci ale nie miałam pojęcia że tak to się nazywa i jest jakiś stylem który można naśladować.
    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowow! Ekstra !
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=0 dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają ślicznie, ale bardzo sztucznie, nie chciałabym być żywą lalką, ale post bardzo ciekawy.
    Zapraszam: http://blackstylewerciax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodzi o to że oni nie są sztuczni, lecz w 100% naturalni, tacy są na codzień ;)
      dziękuję za komentarz ^-^

      Usuń
  15. Ullzangi są śliczne, wg mnie, ale sama nie potrafiłabym się tak pomalować. Wyglądałabym raczej jak dziwak ze względu na ciemną karnację, ale Tobie bardzo pasuje! Ślicznie wręcz Ci!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A moim zdaniem bardzo dobrze Ci to wyszło :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post ;* Piękny blog *-*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny post :) obserwuję ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! :)
    http://priscillaeliodoro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wyglądasz źle, ale po co się upodabniać do kogoś innego skoro sama jesteś śliczną dziewczyną ^_^ Choć uważam że azjatki mają bardzo ładną urodę ;)
    Proponowałaś wspólną obserwacje :) Więc obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. A moim zdaniem wyszło ci świetnie. Bardzo lubię twojego bloga i będę wpadać częściej :)
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super temat ale dla mnie oni wszyscy wyglądają tak samo ale ten twój makijaż wyszedł naprawdę cudownie ja już obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga :)http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku nawet nie wiedziałam, że to ma jakąś konkretną nazwę. Bardzo podoba mi się ich styl ubierania.
    Obserwuję :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem, ślicznie Ci wyszło. Sporo się dowiedziałam w tym poście, chociaż o tym stylu wiem już od dawna. Nie wiedziałam, że wywodzi się z Korei i co właściwie oznacza. Przesłodcy ludzie! :) Poza tym, masz taką spokojną, a zarazem uroczą piosenkę na blogu. Obserwuję!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawiłaś mnie tym wpisem. Nawet nie wiedziałam, że mają jakoś nazwę. Jednak wolę swój własny styl :D Ale ubrania są cudowne.
    Pozdrawiam.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post i blog , zapraszam też do mnie
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny blog. Post jest interesujący i fajny, a soczewki boskie.
    Obserwujemy?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyszło Ci nawet bardzo dobrze, makijażu nie widać. Ja pierwszy raz spotkam się z takim "wyzwaniem" jeśli można tak to nazwać.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako;alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w efekcie jaki robią te soczewki! Jestem pod wrażeniem. :D Pozdrawiam cieplutko. ♥
    __
    Zapraszam na swój blog i zachęcam do obserwacji (odwdzięczę się tym samym):
    ARIZOONS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny blog i piękne zdjęcia :)
    Będę wpadać częściej ~!

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na post;)
    Zapraszam:
    http://zubrzycanka.blogspot.com/2016/01/duze-zakupyzdjecia.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz wspaniale! kawaii <3
    nie mogę się napatrzeć, naprawdę
    super efekt końcowy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. you look so cute
    would you like to follow each other on GFC & G+? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie makijaż wyszedł Ci pięknie :)
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. http://pogodnarealistka.blogspot.com/?m=1
    świetny blog polecam mój

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawy post. Nigdy o tym nie słyszałam, a lubię poznawać nowe rzeczy, a to akurat jest bardzo interesujące, sama chyba spróbuję tego makijażi. ;D :) ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi bardzo podoba się Twój makijaż :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Może zacznę najpierw od początku, dlaczego w ogóle tu jestem! Dziękuję za komentarz, naprawdę jedna z nielicznych rzeczy, która wywołała uśmiech na mojej twarzy w ostatnich dniach. To dla mnie bardzo ważne! Kolejna sprawa to twój blog jest cudowny, pastelowy kolory podbijają moje serce. I od dawna chcę obejrzeć jakieś anime, ale nie wiem za co się zabrać. :// No i nie mam pojęcia jak dodać Cię do obserwowanych, ale dodałam bloga do zakładek i będę stałym gościem! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. ❤
      Co do anime to na początek polecam "Shigatsu Wa Kimi No Uso" lub "Love Stage". To są takie lekkie romanse. :) Na stronie shinden.pl znajdziesz fajne anime według gatunków, rodzai i postaci. ^-^

      Usuń
    2. zapomniałam oczywiście dodać najważniejszego, masz cudowne oczy! :)))

      Usuń
  41. Nigdy o tym nie myślałam,aby się do nich upodobnić. :)
    Obserwujemy ? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/vita-liberata.html


    PS Wychodzi ci to rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post! Fajnie, że przybliżyłaś na czym polega Ulzzang :)Zostawiam obserwację i zapraszam do mnie :)

    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz piękne oczka! Ćwicz, a efekt takiego makijażu będzie coraz lepszy :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super wyszedł Ci ten makijaż! Jestem pod wrażeniem.
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/02/odzywki-do-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń
  45. a mi się wydaje, że dobrze Ci wyszedł ten makijaż :) sama bym takiego nie zrobiła xD

    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.