☀ Holiday in Germany ☀

9:38 PM


Hej kochani! 
Dzisiaj jestem trochę nie w sosie, ale spróbuję napisać dla Was posta. Długi czas nie dawałam znaku życia, za co Was bardzo przepraszam :)
Jak wiecie od tygodnia jestem w Niemczech w Heidelbergu. Miałam tu zostać przez miesiąc, ale sprawy się trochę pokomplikowały i wracam wcześniej. ;)
Szczerze mówiąc liczyłam na to, że te wakacje będą o wiele bardziej zakręcone i wesołe. Ale no cóż, los mnie chyba nie lubi. Chciałabym przytoczyć Wam kilka cytatów, które znalazłam. Bardzo mi się spodobały, więc pomyślałam, że Wy również powinniście je przeczytać ;)


"Wszyscy wydają się byś fajni, dopóki nie poznasz ich bliżej."

"Znajomi na Facebooku są jak długopisy. Masz ich setkę, a pisze tylko pięć."

"Jeśli ludzie gadają za Twoimi plecami, znaczy to, że jesteś dwa kroki przed nimi."

"Nie odzywasz się, to się nie odzywaj. Trudno. Tylko, gdy znajdziesz się w potrzebie, również trzymaj się tego samego..."

Poniżej znajdziecie kilka zdjęć z mojego wyjazdu.























A Wy gdzie spędziliście wakacje? Piszcie w komentarzach ;)

You Might Also Like

61 komentarze

  1. świetne zdjęcia :)
    ja wakacje spędzam we Francji z rodzicami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Francja to piękny kraj. Byłam tam 3 lata temu również z rodzicami i szczerze mówiąc, chciałabym cofnąć się w czasie i wrócić w tamte miejsca :)

      Usuń
  2. Włochy
    +obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a w której części Niemiec spędziłaś wakacje?
    ja jestem na wyspie Rugen :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia :)
    też bym chciała wyjechać kiedyś za granicę ale nie mogę bo rodzice języków nie znają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed Tobą całe życie, ucz się pilnie angielskiego i przy solidnym przyłożeniu się do nauki, opanujesz płynnie język w 2 lata ;)

      Usuń
  5. serduszko to prawdziwy tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki masz model telefonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samsung Galaxy Grand Neo Plus 5"
      choć nie wiem po co Ci ta informacja ;)

      Usuń
  7. używasz podkładu czy pudru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korektor na niedoskonałości i odrobina pudru :)

      Usuń
  8. jak pielęgnujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym będzie osobny post ale jeśli chcesz wiedzieć powiem tylko, że używam szamponu i odżywki do włosów suchych i zniszczonych z "Ziaja" ;)

      Usuń
  9. świetne cytaty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. crazy girl826 lipca, 2015

    "Znajomi na Facebooku są jak długopisy. Masz ich setkę, a pisze tylko pięć."
    z życia wzięte :')

    OdpowiedzUsuń
  11. mam dzisiaj urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. gościu_serduszko26 lipca, 2015

    śliczna
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      choć jest to zasługą moich rodziców - jeśli oni są piękni, ja muszę być piękna :)
      - oh ta moja skromność :'D

      Usuń
  13. Fashionistas nr 126 lipca, 2015

    jakie smaki lodów?

    OdpowiedzUsuń
  14. co to jest to z Hello Kitty?

    OdpowiedzUsuń
  15. w której jesteś klasie?

    OdpowiedzUsuń
  16. jakiej muzyki najchętniej słuchasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi na to pytanie nie jestem w stanie udzielić w jednym komentarzu. Otóż słucham różnej muzyki. Kiedy jestem zdenerwowana słucham rapu, kiedy smutna- popu, zaś na codzień gustuję w lekkich utworach z przeplatanymi mocniejszymi dźwiękami. :)

      Usuń
  17. Co sądzisz o farbowaniu włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko. Sama nawet zastanawiam się nad przefarbowaniem moich na niebiesko, ale jeszcze nie jestem pewna. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że farba niszczy włosy, lecz istnieją specjalne odżywki do tego rodzaju włosów. :)

      Usuń
  18. Cudowne zdjęcia, widać, że musi być tam pięknie. :) A co do cytatów - w pełni się zgadzam z każdym.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś równie zdradzić kto robił Ci desing? Blog wygląda przepięknie :)

      Usuń
  19. Super zdjęcia a cytaty na prawdę bardzo mi się spodobały :)
    Życzę miłej reszty wakacji ! :) i poprawy humoru :)
    Chciałam tez gorąco zaprosić do mnie (dziś założyłam bloga)
    http://photography-zzaobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, oraz wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie http://zuuuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niemcy to też może być ciekawy kraj do wypoczynku na wakacje :) wszyscy jeżdżą do ciepłych krajów, ale tam też jest dużo fajnych miejsc ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia!
    Zazdroszczę wyjazdu!
    Niemcy to piękny kraj :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam kiedyś w Niemczech, ale szczerze mówiąc nie zachwyciły mnie, a szkoda. Udanych wakacji!:)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do Niemiec jeżdżę co roku, czasem na dłużej a czasem tylko przejeżdżam, według mnie jest to piękny kraj i mieszkają tu mili i ciekawi ludzie
      ale cóż, każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  25. Pięknie tam! Z wielką chęcią wybrałabym się do Niemiec, chociażby po to, by sprawdzić moje własne możliwości językowe :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. z tego co wiem istnieje sporo obozów i koloni do Niemiec, więc może w przyszłe wakacje się tam wybierzesz ;)
      najbardziej polecam porę październikową, kiedy jest Oktoberfest :)

      Usuń
  27. przedostatni cytat :o
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię ten kraj i byłam tam z dziesięć razy :) Uwielbiam język niemiecki i lubię Niemcy :) Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kocham Niemcy, ale żeby się porozumieć używam angielskiego, niemiecki nie najlepiej mi idzie ;)

      Usuń
  29. I love Germany !! This amazing beauty shots, I can look at them, without stopping, for a long time !!!

    With love, Nastya Deutsch
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  30. W Niemczech byłam tylko przejazdem i to autostradą, więc niezbyt wiele zobaczyłam ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam posty wakacyjne:) musze wybrac sie niebawem do Berlina!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia :**
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Te lody wyglądają tak smakowicie *.* Sama bym się chętnie gdzieś wybrała.

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.