Wieliczka i Zamość - wiosenna wycieczka

1:16 AM


Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o klasowej wycieczce. Zorganizowaliśmy ją zamiast balu gimnazjalnego.

Pierwszego dnia udaliśmy się do Oświęcimia. Po zwiedzaniu obozów pojechaliśmy do Wieliczki. Zwiedzaliśmy ją przez 3 godziny. Następnie zjedliśmy kolację i udaliśmy się do Komory Słowackiego, gdzie nocowaliśmy. Przed snem zorganizowaliśmy sobie dyskotekę. :)
Rano zjedliśmy śniadanie i szybko pojechaliśmy do Zamościa. Tam zwiedzaliśmy całe miasto przez około 3 godziny, zjedliśmy obiad i udaliśmy się w drogę powrotną do domu. 
Na wycieczce panowała bardzo przyjazna atmosfera. Kocham swoją klasę i trudno mi się z nią rozstać :( Spędziliśmy ze sobą piękne 3 lata, lecz teraz czas na liceum i nowe znajomości. :)










You Might Also Like

15 komentarze

  1. Uwielbiam Zamość, przepięknie zaprojektowane miasto!

    >> beauty bevst << KONKURS klik klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Tak się składa, że mieszkam jakieś pół godziny, może troszkę mniej drogi od Zamościa i baardzo często tam jestem :D
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spanie w Wieliczce musiało być super.:) Świetne zdjęcia.:)
    Dziękuję za komentarz u mnie! kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia :)
    Zapraszam do konkursu na moim blogu. Główną nagrodą jest post promocyjny twojego bloga umieszczony u mnie na miesiąc. Wystarczy poklakać w 3 linki w tym poście:
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że super się bawiłaś :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zawsze chciałam zwiedzić Oświęcim, mieliśmy jechać w tym roku na wyciezkę szkolą tam, ale nie wypaliło :/ Bardzo ładne zdjęcia!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dariaaa XOXO04 lipca, 2015

    śliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chciała kiedyś pojechać do Zamościa :(
    super post i ogółem świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  10. w Wieliczce musiało być super :)
    też kiedyś byłam i spałam w komorze Słowackiego, bardzo fajna komora, chyba spałyśmy w tej samej ;)
    Polecam to miejsce do zwiedzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. śwoietny post, krótko, zwięźle i na temat- takie lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kamieniczki

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.