→ Q&A ←

8:28 PM


Hej! Prowadzę bloga już prawie 4 miesiące i pomyślałam, że w końcu powinniście poznać mnie lepiej. W tym poście odpowiem na 15 pytań.


1. Co cenisz w ludziach?
szczerość, dystans do pewnych spraw, dyskretność i poczucie humoru

2. Co najbardziej kręci cię w blogowaniu? 
Blog to mój mały świat, którym dzielę się z innymi. Tutaj mogę być po prostu sobą i wypowiadać się na różne tematy, których w rzeczywistości bym nie poruszyła.

3. Jaki jest twój znak zodiaku?
Wodnik

4. Ile już czasu prowadzisz bloga?
4 miesiące

5. Jaka jest twoja ulubiona książka warta polecenia?
"Skrzydła Laurel"

6. Masz rodzeństwo?
Nie, ale mam psa :)

7. Masz swojego blogowego idola/ idolkę?
Nie. Obserwuję kilka blogów, lecz nie mam idolów. Idol to osoba na której się wzorujemy. Ja nie chcę się na nikim wzorować, lecz być sobą i iść własną, nie deptaną ścieżką. :)

8. Ulubiony aktor/ aktorka?
Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchell, Cody Christian, Janel Parrish, Ian Harding

9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Pierwotny plan to prawnik, lecz jako montażysta filmów również bym się sprawdziła.

10. Jak zaczęła się twoja historia z blogowaniem?
 Przez rok prowadziłam bloga z przyjaciółkami, lecz po tym kiedy rozpadła się przyjaźń rozpadł się blog. Brakowało mi blogowania, więc postanowiłam założyć własnego. :)

11. Jak masz na trzecie imię?
Rita

12. Lubisz chodzić na obcasach?
Nie
13. Jakie są 3 rzeczy, bez których nie wyjdziesz z domu?
telefon, portfel, słuchawki

14. Ulubione aplikacje na telefon?
Snapchat, Instagram, Tumblr

15. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Mam kilka ulubionych: niebieski, biały i czarny.

+ trochę zdjęć z Francji









You Might Also Like

28 komentarze

  1. śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ma na imię piesek? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie to miasto?

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie twoje zdjęci?
    Ja też mam psa, nawet dwa, szkoda że nie wrzuciłaś jego zdjęcia! Kocham pieski <3
    POZDRAWIAM
    Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hey, też mam Rita na trzecie :D ale bierzmowanie mialam 2 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie piłam kawy ze starbucksa :( mieszkam w małej miejscowości i nie ma tu tej kawiarni, szkoda bo z chęcią bym spróbowała napoju którym zachwyca się cały świat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę smakuje jak zwykła kawa, nic szczególnego ;)

      Usuń
  8. Super zdjęcia, pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny post *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. statua wolności?

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wygląd bloga, ogółem masz bardzo fajną i ciekawą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.