☂ Big Girls Cry ☂

10:05 PM


Każdy z nas otwiera oczy po przebudzeniu.
Każdy z nas zamyka je zanurzając się wieczorem w miękkiej poduszce.
Tak samo każdy z nas, kiedy cierpi- płacze.
Wiele osób wstydzi się łez, gdyż nie chce wyjść na 'beksę'. Jednak ludzie popełniają w tym przypadku błąd. Kto nigdy nie płakał? ... Nie ma chyba takiej osoby. Dlaczego ludzie myślą, że kiedy łzy spłyną im po policzkach to inni będą się śmiać? Nie wstydźmy się łez. One świadczą o nasze wrażliwości i człowieczeństwie.
Jeśli jesteś smutny/smutna, powiedz sobie w myślach, szeptem lub głośno (nie ważne jak), co czujesz. Wypowiedz zdanie "czuję teraz złość/smutek". Zobaczysz, że poczujesz się lepiej. :)


PS. Dziś mało zdjęć, gdyż lekcji dużo.






pierścionki: KLIK
okulary: KLIK
torebka: Primark
spodenki: Primark
crop top: Top Shop

You Might Also Like

14 komentarze

  1. uwielbiam tą piosenkę <3
    zgadzam się z tobą , nie powinniśmy wstydzić się łez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super croptop, ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
  3. jest już jesień a to stylizacja trochę na lato, ale super ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, ale stylizacja została zaplanowana na lato, dopiero teraz opublikowałam, gdyż wcześniej nie miałam czasu ;)
      brawo za spostrzegawczość :)

      Usuń
  4. pierścionki wyprzedane :( a szkoda bo fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, nie wiedziałam że ktoś jeszcze słucha tej piosenki, to moja ulubiona *-*
    Sia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow na prawdę świetny blog! robisz super zdjecia i ciekawie piszesz :)
    oczarowałaś mnie na pewno będę tu wpadac czesciej dlatego obserwuje:)
    obs/obs? bylo by mi bardzo miło
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tekst jak i zdjęcia. Mnie też odbierają za tą twardą, ale niestety często zdarza mi się płakać...

    Zapraszam na mój blog <3

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.