Klenspop Review

9:44 PM


Ohayō!
Niedawno przyszła do mnie paczka od firmy Klenspop. Mam za zadanie zrecenzować te o to soczewki z Korei. :)
Paczka przyszła w kartoniku, nie w kopercie, co bardzo podnosi bezpieczeństwo wysyłki. 
Soczewki przyszły bardzo szybko, zamówiłam je 5 stycznia, zaś w rękach miałam je już 12 stycznia. Oczywiście zaskoczenie było bardzo duże. :) 
Soczewki są koloru brązowego (w 4 różnych odcieniach). Ich oryginalna nazwa to Ellen Panda Brown.




Kontakty były zapakowane w szklane, małe fiolki i bardzo szczelnie zamknięte. W zestawie znajdują się podręczny pojemniczek na soczewki, chwytak (chyba mogę tak to nazwać), więc nie trzeba martwić się o wydostanie ich z pojemnika oraz instrukcja obsługi soczewek. Szczerze to instrukcja bardzo mi się przydała, gdyż nigdy wcześniej nie miałam styczności z czymś takim.
Opakowanie fiolek jest przeurocze, 2 małe słodkie pandy *-*








Podsumowując:
- Soczewki są bardzo wygodne, prawie nie czuć że je noszę
- Ich kolor jest naturalny
- Cena to 18$ za 1 parę
- Wysyłka wynosi 5,50$
- Można płacić z PayPal
- Można korzystać z nich 6 miesięcy

Kocham je i śmiało mogę dać 5 serduszek!



You Might Also Like

14 komentarze

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.