Klenspop Review #2

4:08 PM


Ohayō!
Dziś kolejna recenzja soczewek od Klenspop. Pierwszą możecie zobaczyć tu. Paczka szła do mnie 10 dni, tak jak poprzednia. W środku znajdują się 2 opakowania soczewek: niebieskie i fioletowe. 
Przyszła w kartoniku, a nie w kopercie, co bardzo podnosi jej poziom bezpieczeństwa. Soczewki znajdowały się w małych, bardzo szczelnie zamkniętych słoiczkach z nadrukiem uroczej pandy. W pudełku można też było znaleźć szczypce z miękkiego plastiku oraz instrukcję, jak zakładać soczewki.




1.  ELLEN PANDA EX 12 AQUA








2. ELLEN PANDA PM 14 VIOLET






Podsumowując:
- Soczewki są bardzo wygodne, prawie nie czuć że je noszę
- Ich kolor jest naturalny
- Cena to 18$ za 1 parę
- Wysyłka wynosi 5,50$
- Można płacić z PayPal
- Można korzystać z nich 6 miesięcy

Śmiało mogę dać 5 serduszek! :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Pięknie Ci w niebieskich soczewkach :)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczki z pandą są przesłodkie *-*
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. supi post śliczna jesteś :)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w niebieskich! Szczerze mówiąc nigdy nie miałam soczewek i trochę boję się ich zakładania. ;(
    MÓJ BLOG - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne oczy masz w nich! Chyba sama się skuszę na chociaż jedne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o ale extra
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz oczka w niebieskich *-* Muszą być bardzo fajne!
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te niebieskie cudowne *.*


    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tych niebieskich soczewkach :3
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ostatnie soczewki bardzo mi się podobają. Do twarzy ci w nich :)W przeszłości chciałam kupić sobie kolorowe soczewki ale znając moje szczęście to nie będę mogła w nich chodzić.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz w tych soczewkach *-*
    W ogóle bardzo podoba mi się ich wygląd
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam soczewek :/ Ale te wyglądają ciekawie :) Pozdrawiam i Zapraszam :) Jeżeli masz ochotę to prosze poklikaj u mnie w linki nad zdjęciami :* http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dają świetny efekt! Ja trochę boję się używać soczewek, może kiedyś się przełamię haha

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Są świetne, sama miałam kiedyś fioletowe ♥
    Na niebieskie bym się nie skusiła, bo sama mam błękitne oczka, ale chciałabym zobaczyć jak bym wyglądała np. w czarnych (podejrzewam, że jak zupełnie inna osoba :P)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mogłabym sobie nalożyć soczewek haah

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem i ja się zastanawiam, jakbym wyglądała w innym kolorze oczu... Może pora to sprawdzić? :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. So cute! You´re so beautiful!
    I´m your new follower :) please follow me too! xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  18. Są super! :D Bardzo ładnie Ci w niebieskich :) Ja zawsze marzyłam o soczewkach jednak nie mam odwagi żeby się na nie skusić. Zawsze tylko podziwiam jak inni je noszą ^^
    Pozdrawiam!

    blueberry-teddybear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post!
    Zapraszam do siebie : princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.