Unboxing/ Review candy from TokyoTreat

11:59 PM


Hej kochani.
Jeju dawno mnie tu nie było. Jakoś zabrakło mi motywacji do pisania posta, no i oczywiście zawiódł mnie również Internet. Też tak czasem macie, że w notesie kilka dobrych pomysłów na posty, ale jakoś na laptopie nie wychodzi ich pisanie?
Kończą mi się właśnie ferie, nad czym bardzo ubolewam. Miałam zamiar zrobić masę rzeczy: nadrobić zaległości w szkole, przemeblować trochę w pokoju, zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Oczywiście nic nie wszyło. Nigdzie również nie wyjechałam. Całe ferie spędziłam w domu, a tylko na 3 dni pojechałam do koleżanki :)
Dziś zapraszam na posta o słodyczach. Ze współpracy z firmą TokyoTreat.com otrzymałam ogromną paczkę japońskich smakołyków. Heh, cieszyłam się jak małe dziecko. Tak więc, nastąpi teraz niekrótka recenzja.


Box przyszedł do mnie w równe 10 dni, co jest zachwycającą prędkością jak na paczkę z drugiego końca świata.
Bardzo zawiodłam się na Poczcie Polskiej. Nie dość, że zrobili mi problem z odbiorem przesyłki, to ktoś próbował się do niej dobrać. I tu zauważyłam, iż Japończycy myślą 'do przodu' hahah. Na samej górze paczki ułożyli rzeczy wypełnione powietrzem, których nie można wyjąc, nie ważne jak bardzo złodziej by się starał. Dzięki temu przykrywały one mniejsze i w ten sposób paczuszka dotarła do mnie z całą zawartością. :)























































Wszystkie przekąski są wyśmienite i naprawdę zachęcam do ich zakupu. :)
Pozdrawiam Was cieplutko.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Heh, pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. płaci się coś za wysyłkę? bo kupiłabym może ten najmniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Chętnie bym zjadła te słodkości ♥

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności *-* Kocham Japonie za to, że wszystkie rzeczy są bardzo dokładnie dopracowane.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow~~ Teraz dopiero mam ochotę na coś słodkiego :3 Ale jak tak patrzę, to niektóre aż szkoda jeść (te lizaki na przykład^^ :D)Niesamowite smakołyki, z chęcią sama zamówię taką paczkę <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wyglądają <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie wyglądają *-*

    Pozdrawiam!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepysznie wygląda *-*

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW pozazdrościć tylko zostaje! :D Świeetny bloog będę wpadał częściej :3 Zapraszam również do siebie, nie jest tak idealny jak twój ale staram się :P http://littleother.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle razy probowalam wziasc w tym boxie udzial i nigdy sie nie lapie eh:(

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.