Everything Has Changed

12:52 PM

Hej kochani! Ostatnio zauważyłam, że posty najlepiej mi się pisze w środku nocy. Dookoła cisza. Tylko ja, kubek herbaty i laptop- wprost idealne warunki na głębsze przemyślenia.


Zaczęłam się zastanawiać nad moim życiem. I nie tylko moim. Nad życiem każdego z nas oraz dokąd zmierza ten świat. Jestem już w liceum, matura za 2 lata. Rodzina wypytuje mnie o to co mam zamiar robić w przyszłości i kiedy odpowiadam, że jeszcze nie wiem to od razu sypią się komentarze w stylu "zaraz idziesz na studia, zobaczysz, że to wszystko szybko upłynie, POMYŚL O SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI". Dobrze. Myślę, że pójdę na studia tam gdzie się dostanę, a do pracy tam, gdzie mnie przyjmą. Nie myślcie, że całkowicie olewam swoją przyszłość, nie w tym rzecz, ale po co myśleć o tym co będzie za 10 lat, kiedy mamy do przeżycia jeszcze teraźniejszość? Wyobraziłam sobie, jak będę wyglądać za 60 lat. Nie wiem jak potoczy się przez ten czas moje życie, ale wiem jedno: nie będę chciała wspominać młodości jako myślenie o tym co będzie, a czego tak naprawdę nie było. Co jeśli teraz wyobrażam sobie, że np za 20 lat będę żoną i matką 2 dzieci, mieszkającą w Hiszpanii, a tak naprawdę to zostanę rozwódką z 2 dzieci mieszkającą w ośrodku? Życie jest pełne niespodzianek i nie jesteśmy w stanie ich przewidzieć. Nie twierdzę, że tak widzę swoją przyszłość, ale nie chcę się nad nią za bardzo zastanawiać. Lepiej zająć się teraźniejszością i żyć, bo kiedyś będziemy chcieli wspominać młodość, a okaże się, że cały ten okres myśleliśmy o tak naprawdę niepotrzebnych rzeczach.



I na koniec mała dawka inspiracji :)










You Might Also Like

23 komentarze

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.