♫ Enjoy your life ♫

5:33 PM

Chyba zauważyliście jak kocham cytaty. I tak jak w każdym poście, dziś znów przytoczę dla Was 5, moim zdaniem pięknych cytatów. Wszystkie zaczerpane zostały z moim ulubionych piosenek. 

1. "Czasami czuję się milion mil stąd,
Milion mil pomiędzy rzeczywistością a marzeniami.
W pogoni za sztormem mylę drzwi i otwieram złe.
Przypuszczalnie będą tu, zanim zamknę te."
 ~ Rihanna "Something More" ft. Nicki Minaj


2. "Perfekcja jest chorobą ludzkości. Piękno boli, 
ukazujemy w świetle wszystko co najgorsze
Próbujemy coś naprawić,
Ale nie możesz naprawić tego, czego nie widzisz 
To jest dusza, która potrzebuje operacji"

~ Beyonce "Pretty Hurts"



3. " I nikt nie wie 
Że płaczesz, ale nie mówisz nikomu
Że być może nie jesteś ideałem
Masz na ustach przyklejony uśmiech
Ale w środku rozpadasz się"

~ Teylor Swift  "Tied together with a smile"
*niestety nie mogłam znaleźć filmu 

4. "Moglibyśmy spokojnie nakarmić głodujący świat,
Wykorzystując to, co wyrzucam.
Ale wolimy serwować same puste słowa,
Które zawsze smakują tak samo..."

~ Nickelback- "When We Stand Together"

5. "Mój cień jest jedyny, który idzie obok mnie
Moje płytkie serce jest jedyną rzeczą, która bije
Czasami chciałbym, że ktoś mnie znalazł
Ale do tego czasu idę sam"


~ Green Day "Boulevard Of Broken Dreams"

You Might Also Like

44 komentarze

  1. jestem mega fanką Green Day, fajnie że jest blogerka która ich lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne cytaty

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie lubisz zespoły muzyczne albo samych wykonawców?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoł, dużo by wymieniać: Rihanna, Nicki Minaj, Miley Cyrus, Green Day, Nickelback, Justin Bieber, Beyonce, Taylor Swift, Selena Gomez, Jay-Z, Tyga, Coldplay, Wiz Khalifa, Ariana Grande, Felix Jaehn, David Guetta, Timmy Trumpet, Honey, Eros Ramazotti, Garou,Omi, Gromee, Aronchupa, Pitbull, Ellie Goulding, Shakira, Lana Del Rey, Katy Perry, Macklemore, Margaret :)

      Usuń
  5. gościu_serduszko03 sierpnia, 2015

    super piosenki, wpadają w ucho :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piosenka Taylor Swift, której przytoczyłaś cytat jest już mega stara za czasów jak w Disneyu występowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, ale bardzo mi się podoba i kryje w sobie piękną myśl :)

      Usuń
  7. fajny blog ','

    OdpowiedzUsuń
  8. Bekoneczek0903 sierpnia, 2015

    masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  9. homo czy hetero?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupie pytanie, ale jeśli chcesz znać odp: hetero

      Usuń
  10. lubisz Oreo?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne piosenki *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś jeszcze w Niemczech?

    OdpowiedzUsuń
  13. też uwielbiam ten utwór rihanny!:)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne cytaty!
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne cytaty
    Znam wszystkie utwory i wszystkie uwielbiam
    widzę, że. mamy podobny gust muzyczny
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna muzyka, też słucham Green Day :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Green Day to jaki rodzaj muzyki?

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Beyonce <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post!
    Mamy podobny gust muzyczny!
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne cytaty <3 ja mam jeden który uwielbiam co prawda z filmu ale piękny :)
    I had it all figured out, so I cut out early? Who cares? It's probably a good thing. Life sucks, anyway. Then I met you, and it got weird. And you were so amazing. And I...
    I just wanted a little more time. So all in all, I'd say you're the worst thing that's ever happened to me. Goodbye, partner.
    zapraszam :D
    filmymarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne cytaty,najbardziej podoba mi się ten 3 <3
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nickelback najlepsze :D Ale wszystkie są świetne, fajny pomysł na post :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie mega piękne cytaty, ja tez je uwielbia ;)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny post, super cytaty, też uwielbiam takie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ������

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne piosenki wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne piosenki, kocham Rihannę :D

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.