Przesyłka od SOUFEEL

10:20 PM


Cześ kochani! Kilka dni temu przyszła do mnie paczka od firmy soufeel.com w ramach współpracy. W środku znajdowała się cudna bransoletka. Wykonana jest z czystego srebra, a niektóre charmsy zdobione są kryształami Svarowskiego! . Biżuteria została zapakowana bardzo solidnie w ekskluzywne pudełeczko. W paczce znajdowała się także torebka, gdybyśmy chcieli podarować bransoletkę komuś w prezencie. Bransoletka nie jest droga. Przy zakupie za 50$ wysyłka gratis. Rozmiar możecie wybrać sobie sami. Wystarczy zmierzyć swój nadgarstek i do obwodu dodać 1,5 lub 2 cm. Bransoletkę możecie zwrócić w ciągu 365 dni. Wysyłka jest bezpłatna.






Zawsze marzyłam o bransoletce, która obrazowałaby moje życie, dlatego wybrałam charmsy, które przypominają mi o pięknych chwilach lub ważnych wartościach. 

Klepsydra- ma za zadanie przypominać mi, że czas bardzo szybko leci i abym korzystała z życia.
Serce- obrazuje, iż czekam w życiu na prawdziwą miłość.
Walizka- jako dziecko bardzo dużo podróżowałam z rodzicami po Europie. Kocham poznawać nowe kraje, tradycje, kultury. 
Podkowa- to tak na szczęście :)
Kółko- moim ulubionym kolorem jest niebieski.



Linki do charmsów (przywieszek) znajdziecie tutaj:

Kółko- klik
Podkowa- klik
Walizka- klik
Serce- klik
Klepsydra- klik

Na koniec mała niespodzianka. Mam dla Was 5% zniżki w sklepie. Przy zakupie wpiszcie kod BLOG5
link do sklepu: SOUFEEL

You Might Also Like

18 komentarze

  1. cudna bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam czegoś na prezent dla siostry, chyba już znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka, najbardziej podoba mi się podkowa ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają cudowną biżuterię! Jednak ja nie wiem czy jest znowu taka tania... :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w niej!
    www.xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super że jest 5% zniżki, wydaje się mało ale przy tej cenie to całkiem sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bransoletka!
    Zapraszam do siebie będzie mi miło gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad:)

    http://broooklyyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bransoletka <3
    Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com ! Pozdrawiam :*
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za komentarz na moim blogu, świetny blog

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna biżuteria ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Srebro nie może być czyste ponieważ jest zbyt kruche ;) pewnie jest to bransoletka najwyższej próby. Wybrałaś super zawieszki :)
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! :) Też mam od nich bransoletkę. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.