❤ Ulubieńcy sierpnia ❤

11:02 AM


Hej kochani!
Zbliża się już koniec sierpnia, a co za tym idzie- koniec wakacji. :( Nie wiem jak Wy, ale ja naprawdę nie chcę iść do szkoły. Te 2 miesiące tak szybko zleciały. :(
Zostało 9 dni. Nadszedł czas aby posumować ten miesiąc. 
Przygotowałam dziś dla Was moich ulubieńców sierpnia. :)

Zacznę od kosmetyków.
Na pierwszy ogień idzie pianka do układania włosów z Isany. Nie działa ona jak lakier do włosów, choć także utrwala fryzurę. Dzięki niej moje włosy są puszyste i pięknie pachną. Kosztuje ona naprawdę bardzo mało, gdyż około 7 zł.

Następnym kosmetycznym ulubieńcem jest pomadka do ust Color Wear z firmy Lovely.
Kupiłam ją jakoś w środku miesiąca w Rossmanie. Miała cudny kolor - jasno-różowy. Dodałam ją do ulubieńców, gdyż jest bardzo wygodna w nakładaniu oraz w przeciwieństwie do innych pomadek trzyma się bardzo długo. Efekt jaki daje, trzyma się nawet kilka godzin. Długo szukałam odpowiedniej pomadki i teraz wiem, że ta będzie moją ulubioną. :)


Podczas pobytu w Niemczech zakupiłam dezodorant z firmy Adidas. Niby taki zwykły dezodorant, ale to co mi się w nim podoba to to, iż jest bardzo mały. Mieści się w każdej kosmetyczce. Dzięki temu mogę go włożyć spokojnie do torebki, gdyż prawie nic nie waży.


Kosmetyczni ulubieńcy dobiegli końca. Teraz czas na resztę. :)

Chciałabym Wam polecić książkę autorstwa Reginy Brett pt. "Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu". Szczerze mówiąc jest to jedna z najlepszych książek jakie kiedykolwiek przeczytałam. Autorka przeplata własne przeżycia z doświadczeniami innych ludzi. W książce znajdują się piękne, wzruszające felietony. Dzięki niej mam teraz inny pogląd na świat. Kosztuje jedynie 32 złote w Empiku. Jest po prostu cudowna.


Teraz przedstawię Wam moje ulubione piosenki z tego miesiąca. 

Little Mix- Salute

Jessie J- Flashlight

One Direction- Drag Me Down

Selena Gomez- Good for you ft. A$AP ROCKY

You Might Also Like

25 komentarze

  1. świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tej książce :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś dezodorant?

    OdpowiedzUsuń
  4. też czytałam tą książkę, jest po prostu genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam właśnie odpowiedniej pianki do włosów i chyba skuszę się na tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słuchasz 1D? kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna piosenka LM, nie lubię ich ale piosenka spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bóg nigdy nie mruga" jest cudowna! ;))
    Świetne piosenki.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Selena <3
    słyszałam że teraz ożywili ten teledysk, nawet fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar upić tę książkę, ale ciągle się waham ...
    Wspólna obserwacja ? :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę polecam, jest po prostu genialna i bardzo mądra :)

      Usuń
  11. Super ulubieńcy ;)
    Obs za obs jeśli tak zaobserwuj mojego bloga pod nowym postem dodaj komentarz gotowe i zostaw link do swojego bloga a ja zaobserwuję ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super notka!
    zapraszam do mnie na nowego posta -> blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pianka jest super, też używam ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja koleżanka ma tą ponad je Ale mówi ze ciężko schodzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne piosenki

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne zdjęcie tytułowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super piosenki :D

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.