Ulubieńcy miesiąca: listopad

12:21 AM


Zbliża się już koniec listopada, więc pora na ulubieńców! Pewnie zauważyliście, że na blogu trochę się pozmieniało. :) Taki wygląd bardziej pasuje do mojej osobowości. A przecież blog to cząstka jego autora. Przejdźmy zatem do ulubieńców. 




Na pierwszym miejscu postawiłam piękne anime "Shigatsu Wa Kimi No Uso". Historia opowiada o Kousei Arimie "cudownym dziecku", niezwykle uzdolnionym pianiście, który po śmierci matki stracił swoje umiejętności (czy raczej chęć grania). Jego bezbarwna codzienność zaczyna nabierać barw, gdy pewnego dnia spotyka skrzypaczkę Kaori Miyazono. Dziewczyna jest przebojowa i śmiała a jej osobowość zdaje się z niej wylewać. Zauroczony dziewczyną Kousei wraca do świata muzyki. Anime to poleciła mi koleżanka Ania (którą pozdrawiam), a teraz ja polecam je Wam :)

Kolejnym ulubieńcem jest grupa EXO. Jest zespół z Korei Południowej i Chin. Liczy 12 członków. Do października 2014 roku był podzielony na 2 grupy: EXO-M i EXO-K, które promowały ten sam album jednocześnie w Korei Południowej i Chinach. Nazwa EXO wzięła się od Egzoplanety (terminu odnoszącego się do planety spoza Układu Słonecznego). Każdy z członków zespołu ma przypisany żywioł i symbol. 

Oto 3 piosenki zespołu, które najbardziej wpadły mi w ucho:







Trzecim i ostatnim już ulubieńcem listopada jest strona internetowa The Red List. Jest to solidna dawka inspiracji dla osób, które lubią sztukę. Architektura, film, fotografia, moda. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Strona jest idealna na ciepłe wieczory przy herbacie. :)







You Might Also Like

13 komentarze

  1. śliczny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej stronce, ponoć fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy tytuł? :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co lubisz jeść najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie posta?

    OdpowiedzUsuń
  6. zajrzę z chęcią na tamtą stronę Red List :)
    zapraszam na nowy post ;) | http://magdelblog.blogspot.com/2015/11/ootd-6-jasno-na-deszczu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie przepadam za tym typem muzyki ale czasem oglądnę jakieś anime ;)
    A na stronę na pewno zajrzę <3
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam The red list, ale już się zakochałam :) fajny pomysł tej grupy, że każdy ma przypisany żywioł! bardzo lubię taki styl jak Twój nagłówek, to na środku to Twoje zdjęcie czy inspiracja z internetu? :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.