♧ Why I love autumn ♧

7:56 PM


Dzisiaj 1 listopada. Dokładnie 2 miesiące temu zaczął się nowy rok szkolny. W ogóle nie czuję żeby zleciało już tyle czasu. Wszystko dzieje się tak szybko. Pamiętam jak jeszcze byłam w Niemczech, codzienne samotne spacery w obcym kraju (coś co uwielbiam ). 
A teraz siedzę przy biurku pisząc tego posta, a kiedy skończę biorę się za lekcje :(
No ale mamy już jesień- jedną z 2 moich ulubionych pór roku. Jak dla mnie jesień jest idealna. Nie za zimno, nie za gorąco. Jest to też idealna pora dla alergików. :)

  Za co jeszcze kocham jesień?  

1. milusie sweterki
2. długie wieczory pod kocykiem z książką lub ulubionym serialem
3. ciepłe owocowe herbatki
4. długie spacery z psem
5. złote drzewa
6. szumiące pod nogami, kolorowe liście
7. świeczki i kominki zapachowe
8. świeże i chrupiące jabłka
9. wschody i zachody słońca
10. coraz bliżej świąt! 












You Might Also Like

47 komentarze

  1. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham jesień za wieczory pod kocem z laptopem na kolanach jak oglądam "plotkarę" <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jesien za to ze jest wtedy temp idealna :D
    spoko post

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czytać twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jak jest w 1 klasie liceum? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia robiłas w jakims parku? bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. świętujesz halloween czy święto zmarłych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halloween to tylko zabawa, spotkanie ze znajomymi, a w Święto Zmarłych idę na cmentarz
      :)

      Usuń
  8. świetne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny post, ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj tak ja też uwielbiam Jesień i zgadzam się ze wszystkimi punktami! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś pesymistką, realistka, czy optymistką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy w jakiej sytuacji :)
      ale na co dzień bardziej realitską

      Usuń
  12. Łoo, ja nienawidzę jesieni!

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby jesień zawsze wyglądała tak jak teraz to pewnie też byłaby jedna z moich ulubionych pór roku. Jednak mi niestety jesień kojarzy się z deszczem, zimnem, pluchą i szaroscią i coś czuje ze juz niedługo jesień w Polsce zacznie tak wyglądać. Ale milusia sweterki i wieczorki pod kocem to tez coś co uwielbiam:)

    bymadameem.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez nie moge uwierzyć, ze ten czas tak szybko zleciał!
    Lubie jesień za to samo co ty:)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dokładnie tak samo jak ty hahaha twins <3
    Piękny design i fajnie się czyta to co piszesz :D
    http://gabstylee.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też czas strasznie szybko leci :/ Też, za to i kilka innych rzeczy, uwielbiam jesień <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. my wolimy zimę :))
    i też nie poczułyśmy upływu tego czasu, bardzo szybko leci
    pozdrawiamy :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Herbaty to ja kocham hah
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. chodzisz na jakieś kółko fotograficzne?

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia
    masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czekolada z wedla czy milka?

    OdpowiedzUsuń
  23. baton czy żelki?

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoła czy dom?

    OdpowiedzUsuń
  25. pepsi czy cola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy:
      z puszki Pepsi a z butelki Coca Cola :)

      Usuń
  26. żelki słodkie jogurtowe czy kwaśne?

    OdpowiedzUsuń
  27. biedronka na drzewie? :/

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.