Back to school, czyli szkolny haul + DIY

9:32 PM


Chyba nikt z Was nie chce iść do szkoły, prawda? Niestety rok szkolny już za 2 tygodnie :(
Pamiętam jeszcze zakończenie roku szkolnego w gimnazjum. Wydawałoby się, że to było wczoraj. Ale minęły już prawie 2 miesiące. Teraz nowa szkoła, nowi znajomi. Z jednej strony nie mogę się już doczekać, ale z drugiej- nie chcę do szkoły :( Jak już mam iść do szkoły to przynajmniej z super rzeczami. :D
Dziś mam dla Was szkolny haul oraz proste DIY które możecie zrobić w domu.
Zapraszam do czytania :)



Teraz czas na DIY. Postanowiłam przyozdobić trochę zeszyty. 

Potrzebne Wam będą:


Tekturowy trójkąt dowolnej wielkości przykładacie do zdjęcia i wycinacie. 


Następnie przyklejacie wycięte trójkątne zdjęcia z magazynu do zeszytów.










Oto moje piękne zeszyty :)

You Might Also Like

42 komentarze

  1. śliczne zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł, też spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypatrzyłam takie zeszyty na amerykańskich vlogach, postanowiłam spróbować taki zrobić i się z Wami podzielić :)

      Usuń
  3. super blog, świetne pomysły, zeszyt z mopsem genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zeszyt z 1 zdęcia bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Maff na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Maffashion i Cara o,o
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, nie wpadłabym na taki pomysł, bardzo fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny segregator :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, gdzie go kupiłaś?
      <3

      Usuń
    2. w jakimś małym sklepie w Niemczech :)

      Usuń
  10. też nie chcę do szkoły, za szybko te wakacje zleciały :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ja się wyróżnię bo lubię rok szkolny :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Idziesz do liceum?

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ide do nowej szkoły , nie mogę sie doczekać nowych znajomych, otoczenia ale jak pomyśle ze będę musiała wrocicdo nauki to NIEEEE :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do nowej szkoły dopiero za rok. Powodzenia! :)
    Ten zeszyt w kwiatki jest super :) I fajne DIY :)

    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/08/soon.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega pomysłowe ;)
    Genialny blog i świetny post! ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak patrze na takie rzeczy, żałuję że nie idę do szkoły ;-)
    pomysł na zeszyty ŚWIETNY! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne rzeczy
    Pozdrawiam
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne DIY ja też planuje coś podobnego na moim blogu :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie ozdobione zeszyty :)


    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam już to na wielu blogach! Bardzo ładnie ;)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. te trójkąty bardzo ładnie wyglądają, ja mam wszystkie zeszyty zwykłe czarne bo takie lubię najbardziej :)
    masz rację, chyba nikt nie chce wracać do szkoły :/
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wykonałaś zaszyty! ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo tego na innych blogach :) Czasami są malutkie trójkąty czasami mega duże
    http://matany-blog.blogspot.com/
    Zaobserwuj jeżeli się spodoba!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatrzyłam ten pomysł na amerykańskich vlogach ;)

      Usuń
    2. Wypatrzyłam ten pomysł na amerykańskich vlogach ;)

      Usuń
  24. super zeszyty ladnie je ozdobilas
    rozpoznaje na zdjeciu maffashion
    szarpana - KLIK - wpadaj smialo

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne DIY! Ja miałam nagrać haul, ale zapomniałam nagrać wstępu i końca i póki co, nie mam czasu ;/ Ja idę do nowej szkoły już za rok!

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. ahh ja juz na szczescie skonczylam szkole ;) ale przede mna 1 rok studiow .....
    a tak wgl to cudowny blog ;) moze wspolna obserwacja ? zapraszam do siebie MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. zeszyty wyszły świetnie! :) dzięki za pomysł! ja muszę również coś podobnego wykombinować! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zeszyty ;) Ja zazwyczaj rysuje sama ;)

    Zapraszam: http://navyladyx22.blogspot.com/ Może wzajemna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham Diy, zeszyty bardzo ładnie ci wyszły! Skąd jest ta teczka?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to elastyczny segregator ;)
      kupiłam w jakimś sklepie w Niemczech za 3 euro

      Usuń
  30. Genialny pomysł na te zeszyty, w tym roku też sama ozdabiałam :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny pomysł na te zeszyty, w tym roku też sama ozdabiałam :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie to zrobiłaś ;)
    http://kaliinnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.