Back to school, czyli szkolny haul + DIY

9:32 PM


Chyba nikt z Was nie chce iść do szkoły, prawda? Niestety rok szkolny już za 2 tygodnie :(
Pamiętam jeszcze zakończenie roku szkolnego w gimnazjum. Wydawałoby się, że to było wczoraj. Ale minęły już prawie 2 miesiące. Teraz nowa szkoła, nowi znajomi. Z jednej strony nie mogę się już doczekać, ale z drugiej- nie chcę do szkoły :( Jak już mam iść do szkoły to przynajmniej z super rzeczami. :D
Dziś mam dla Was szkolny haul oraz proste DIY które możecie zrobić w domu.
Zapraszam do czytania :)



Teraz czas na DIY. Postanowiłam przyozdobić trochę zeszyty. 

Potrzebne Wam będą:


Tekturowy trójkąt dowolnej wielkości przykładacie do zdjęcia i wycinacie. 


Następnie przyklejacie wycięte trójkątne zdjęcia z magazynu do zeszytów.










Oto moje piękne zeszyty :)

You Might Also Like

44 komentarze

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.