☮ One Last Time ☮

11:42 PM


Czuliście się kiedyś tak bezsilni, że nie chciało Wam się już żyć? Ja tak. Pamiętam doskonale ten tydzień, kiedy nawet z łóżka nie mogłam wstać. Była to pewnego rodzaju depresja. Każdy z nas przechodzi trudne chwile w życiu. Ale czy jest to powód, aby się poddać? Nie. Kiedy ciężar problemów już prawie ze mną wygrał, nie poddałam się. Na początku uległam, ale po kilku dniach wstałam i powiedziałam sobie "Stop. Nie możesz z powodu jakieś bzdury zawalić sobie życia." Życie jest krótkie i trzeba z niego korzystać. Dlatego teraz cieszę się z każdej minuty, gdyż co minutę życie skraca się o 60 sekund i nie jesteśmy w stanie ich cofnąć.




















You Might Also Like

73 komentarze

  1. śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd marynareczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeja kocham Primarka, mogłabym wykupić z tamtąd wszytko ale bym zbankrutowała :P

      Usuń
  4. ale masz sliczne wlosy o_0 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. po tytule wnioskuję że lubisz Arianę? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ukrywam że podobają mi się niektóre jej piosenki ;)

      Usuń
    2. ja jestem mega fanką Ari <3

      Usuń
  6. fajne zdjęcia, w ogóle ślicznie na nich wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknisia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taką samą bluzkę ;P z NY

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja, lubię kiedy ktoś łączy style :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrycja Patka17 sierpnia, 2015

    podoba mi się twój blog, taki czysty, biały, jasny, takie się najlepiej czyta :)
    a co do czytania to bardzo fajny post, ja kiedyś również miałam sytuację że pewien problem był spory i z domu nie wychodziłam chyba z 10 dni ale koleżanka mnie przekonała że nie warto się chować, stawiłam temu czoło, żyję i jestem zadowolona że nie w miarę szybko zareagowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bekoneczek0917 sierpnia, 2015

    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny post, też tak kiedyś miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia i zgadzam sie z tobą tez tak raz miałam ;/

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Directioner numer 1 :]18 sierpnia, 2015

    Co sądzisz o One Direction? Wiele koleżanek śmieje sie ze ich lubie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam nic do 1D, a wręcz przeciwnie- wiele ich piosenek bardzo mi się podoba;
      nikt nie powinien Cię oceniać za to co lubisz, a czego nie, więc nie przejmuj się, kiedy one zobaczą że Cię to nie rusza to przestaną ;)

      Usuń
  15. Co lubisz jeść najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak najbardziej to maliny <3 a na co dzień twarożek :P

      Usuń
  16. Mądre słowa.
    Po każdym upadku można się podnieść.
    Ładne zdjęcia :)
    Nowy post --> klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Powinniśmy cieszyć się z każdego dnia :) Choć jest to czasami trudne, bo wiadomo życie nie zawsze jest kolorowe, to nie możemy się poddawać ;)
    Świetnie napisane, ładne zdjęcia, pozdrawiam! :D
    Mój blog---> klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. co najbardziej lubiłaś gdy byłaś dzieckiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. huśtanie się na huśtawce pod blokiem i lody Solo cytrynowe :)

      Usuń
  19. post jest świetny, bardzo mądrze napisane
    czym się inspirujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co siedzi mi w głowie przelewam na posta :)

      Usuń
  20. Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie posta?

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie szukasz pomysłów? świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysły i inspiracje czerpię tak na prawdę ze wszystkiego, po prostu to co mam w głowie przelewam na posta :)

      Usuń
  22. umiesz śpiewać? :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie warto się dołować, bo tak jak pisałaś życie jest krótkie, więc lepiej wykorzystać je na maksa :) Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zdecydowanie nie warto sie martwic! <3 przecudny post napisalas!

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnie słowa najlepsze! Bardzo mnie zmotywowały!
    Pięknie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja <3 Pozdrawiam <3 http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia i dobry tok myślenia :)

    http://ghostcatcher7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo dobry post!
    cudowna koronkowa narzutka ;)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam coś podobnego.
    To było wiosną jakoś.
    Nie spotykałam sie z nikim, nie wychodziłam,w sumie nic nie robiłam.
    Ale potem podniosłam się, pomyślałam, że tak nie może już być.
    Bardzo ładna bluzka!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz :) Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne zdjęcia, fajnie napisany post, miło się czyta :)
    zapraszam do mnie, nowy post, nowy początek, nowe wszystko haha
    http://agnieszka--agnieszka.blogspot.com/2015/08/od-nowa.html
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nienawidzę depresję. Niestety czasem muszę z nią walczyć:(

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj znam i przeżyłam taką małą depresje, ale nie trwała ona długo. Trochę ja się podniosłam i trochę przyjaciele mi pomogli :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/idz-do-przodu-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie napisany post, bardzo mądrze :)
    pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Natalia Góra20 sierpnia, 2015

    bardzo fajny post :D widać że lubisz blogować

    OdpowiedzUsuń
  36. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
    bardzo bardzo świetny wpis :D
    śliczna jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj mogę pisać o wszystkim, dzielić się z innymi moim zdaniem i być sobą, w świecie rzeczywistym nie do końca mam taką możliwość, postanowiłam więc założyć bloga i jak się okazało było to bardzo dobrym pomysłem :)

      Usuń
  37. jeja ale ślicznie wyszłaś na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Tosiaaaaaa..20 sierpnia, 2015

    cudna ta narzutka :D
    także kupuję czasem w Primarku, mają świetne ciuchy i bardzo dobrej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  39. super stylizacja :)
    widzę, że lubisz łączyć styl luźny z eleganckim ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjęcia, super post i w ogóle cały blog masz bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  41. kiedy następny post? :D

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog, taki czysty, przejrzysty
    kiedyś miałam podobną sytuację, nie wychodziłam z łóżka, nie było to lenistwo ale po prostu nie widziałam sensu życia, wtedy pomogła mi przyjaciółka, warto mieć przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładnie napisane, mam znajomą która przeżywała kiedyś coś podobnego, ja na szczęście nie, ale tak jak napisałaś każdy ma czasem trudne chwile w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja czasem też mam takie okropne dni, niekiedy ciągnie się to przez tydzień. Jednak warto mieć przy sobie osobę, która będzie potrafiła nas z tego wyciągnąć i zawsze poprawić nam humor :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne rzeczy :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne ciuszki:)
    jessicagorczyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia !
    Zapraszam do nas-->http://smileduckies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna marynarka ! :)

    Zapraszam na mojego bloga, może akurat Ci się spodoba ;) >>>KLIK<<<
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz rację - czasami trzeba po prostu pomyśleć - "Dam radę. To nic".
    To zawsze pomaga.
    Świetny post, pozdrawiam!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  51. Super post! Bardzo mi się podoba!
    Zapraszam do nas :) :) --> http://kerrsgirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.