☮ One Last Time ☮

11:42 PM


Czuliście się kiedyś tak bezsilni, że nie chciało Wam się już żyć? Ja tak. Pamiętam doskonale ten tydzień, kiedy nawet z łóżka nie mogłam wstać. Była to pewnego rodzaju depresja. Każdy z nas przechodzi trudne chwile w życiu. Ale czy jest to powód, aby się poddać? Nie. Kiedy ciężar problemów już prawie ze mną wygrał, nie poddałam się. Na początku uległam, ale po kilku dniach wstałam i powiedziałam sobie "Stop. Nie możesz z powodu jakieś bzdury zawalić sobie życia." Życie jest krótkie i trzeba z niego korzystać. Dlatego teraz cieszę się z każdej minuty, gdyż co minutę życie skraca się o 60 sekund i nie jesteśmy w stanie ich cofnąć.




















You Might Also Like

77 komentarze

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.