★ #Christmas Tag + Christmas Inspirations ★

8:29 PM


Z przyjemnością ogłaszam, że mamy już zimę! Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo się cieszę i mam nadzieję, że nie tylko ja. Biały śnieg już za oknem. Jejku już od 3 miesięcy nie mogłam się doczekać tych chwil. Siedzę na łóżku przy oknie, z kubkiem ciepłej herbaty. Jedynymi źródłami światła są piękne zapachowe świeczki i jasny ekran laptopa. Cisza, spokój i ciemności- coś co kocham. Choć tak cicho to nie jest, bo słucham też ulubionych świątecznych piosenek. Na początku krótki i szybki Christmas Tag, a następnie spora dawka świątecznych inspiracji. Zapraszam do czytania! :)

The Christmas Tag

1. Ulubiona świąteczna piosenka


Hahah, o jejku, tyle ich jest... ale taka którą lubię najbardziej to chyba "Wonderfull Dream" w wykonaniu Melanie Thornton.



2. Kiedy zaczynasz słuchać świątecznych piosenek?

Zazwyczaj na początku listopada. Uwielbiam święta i zawsze nie mogę się ich doczekać.

3. Co najbardziej lubisz w święta?

Kocham przygotowywać się do świąt, kupowanie prezentów, pieczenie ciastek, strojenie choinki. Całą ta przedświąteczna atmosfera jest po prostu piękna.

4. Białe czy kolorowe światełka?

Święta to radosny czas dla wszystkich, dlatego kolorowe światełka są tu obowiązkiem. :)

5. Prawdziwa czy sztuczna choinka?

Pamiętam, że od małego zachwycały mnie duże prawdziwe choinki. Ale niestety nigdy taka u mnie w domu nie zagościła :( Co rok ubieram sztuczną choinką.

6. Ulubiona świąteczna potrawa?

Oczywiście barszcz czerwony z uszkami oraz pierogi z kapustą i grzybami. Mniam. Na samą myśl burczy mi w brzuchu. :)

7. Masz sweter z motywem świątecznym?

Niestety nie, ale w tym roku zamierzam sobie kupić sweterek z reniferem. :)

8. Gwiazdka czy aniołek na choince?

Na choince w salonie widnieje aniołek, zaś na mojej małej choince w pokoju na czubku umieszczam gwiazdkę.

9. Ulubiony świąteczny film?

Cóż by to były za święta bez "Kevin sam w domu"? hahah Co roku całą rodziną go oglądamy.

Christmas Inspirations













You Might Also Like

15 komentarze

  1. śliczne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w święta też wszyscy oglądają Kevina ;)
    śliczny post, inspiracje są super, bardzo świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo już nie mogę doczekać się świąt :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie świąteczne piosenki pod koniec września zazwyczaj już słychać xd

    OdpowiedzUsuń
  5. great pic! love your blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia *.* bardzo nie mogę się doczekać świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnego masz bloga, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię christmas tag, można się sporo dowiedzieć o ulubionym blogerze <3
    uwielbiam czytać twojego bloga, jest taki śliczny, jesteś bardzo mądrą i cudowną osóbką, widać że kochasz to co robisz, jednym słowem gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie piszesz, u mnie również śnieg za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne inspiracje! Też bardzo lubię te 'przygotowania' do świąt, ale od niedawna, haha. Kiedyś nie znosiłam świąt, a teraz nie mogę się ich doczekać ! :D Uwielbiam jeszcze przygotowywać masę solną i robić z niej ozdoby - na choinkę, świeczniki, figurki, itp. <3 Buziaki!:*

    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę się już doczekać świąt :) choinka już przystrojona

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.