✿ How to be Kawaii? ✿

11:27 PM


Ohayō!

Dziś chciałabym przedstawić Wam styl kawaii. 'Kawaii'- odpowiednik słów 'słodki', 'uroczy'.Charakterystyczne dla tego stylu są małe dodatki, takie jak spinki, biżuteria, skarpetki, plecaki, opaski do włosów. Dominują tu jasne kolory, najczęściej róż, żółć, biel i błękit. 
Lecz Kawaii to nie tylko moda, lecz styl życia wielu nastolatek. Stworzyłam dla Was krótki filmik obrazujący ten styl. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :3



Na zakończenie kilka zdjęć:





























Pozdrawiam cieplutko

You Might Also Like

31 komentarze

  1. styl kawaii jest śliczny :) podziwiam Japonki że wychodzą tak po prostu na ulicę w tych strojach, w Polsce nikt chba by się nie odważyl :(

    OdpowiedzUsuń
  2. super filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. talent filmowy xd (^.^)/

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu tak kochasz Japonię? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo by się tu rozpisywać :) dołączę to pytanie do następnego Q&A :)

      Usuń
  5. Kawaii styl jest cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny post, śliczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju, jaki słodki blog
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd szablon? śliczny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega filmik :D lubię twojego bloga, wydajesz się być szczera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytam twojego bloga już sporo czasu, a zapytam tak z ciekawości, masz rodzeństwo? :)
    wiem ż pytanie dziwne i po co mi to wiedzieć ale jakoś muszę spytać xd

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki gif na końcu :3

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny blog
    cuudny ten filmik!

    OdpowiedzUsuń
  13. też ubierasz się w tym stylu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Kocham styl Kawaii i Pastel Goth, ale nie ubieram się w ten sposób. :)

      Usuń
  14. odwiedziłam twojego Instagrama
    super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. super! :) naprawdę miło mi się oglądało i czytało ten wpis! :) a styl jest bardzo ciekawy :)


    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog inny niż reszta :) a styl cudowny :) chyba zaczynam się przekonywać do Japonii :)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny blog, bardzo uroczy :) dla mnie Japonia to zupełnie inny świat :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno spodobają Ci się moje dwa ostatnie wpisy - o różowym i o jego roli w modzie :) zapraszam! morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny styl, osobiście jednak wolę czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie.
    http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1
    Byłoby miło, gdybyście zaobserwowali.
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  21. spotkalam sie juz z tym stylem. ale sama nie jestem przekonana. fajnie opisane!

    Moja piosenka! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo uroczy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wyobrażam sobie żeby wyjść tak na ulicę - niektóre wyglądają jak na bal przebierańców! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. 33 year-old Geologist II Glennie Breeze, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like Godzilla and Glassblowing. Took a trip to Rock-Hewn Churches of Ivanovo and drives a C70. przydatne lacza

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.