Świeczniki DIY

8:34 PM


Witam kochanych czytelników. Dziś przygotowałam dla Was trochę DIY. Będziemy robić świeczniki! Nie znam osoby, która nie kochałaby ślicznego zapachu świec podczas długich zimowych wieczorów. Jednak świeczki muszą mieć swój świecznik. Wykonanie go zajmuje zaledwie kilkanaście minut, a efekt jest zadowalający. 

Potrzebne będą: 


1. Z karteczki wycinamy dowolny kształt. Ja wycięłam serca. Karteczki, których użyłam są całe samoprzylepne (jak naklejki), jeśli takich nie macie, użyjcie kleju. Przyczepiamy wzorek na słoiku. Możemy także użyć taśmy klejącej do zrobienia pasków.


2. Malujemy zewnętrzną część słoików na dowolny kolor. Ja wybrałam różowy, niebieski oraz biały.


3. Użyłam farby pastelowej, która schła około pół godziny. Aby przyspieszyć proces możecie użyć suszarki. Kiedy farba jest w połowie wyschnięta odklejamy taśmę i wzory. 



Nasze świeczniki są już gotowe. Ślicznie prezentują się w dzień jak i w nocy. Możecie dodać kilka dodatków, jednak ja postawiłam na klasycznie proste wykonanie. :)
Pozdrawiam cieplutko.

You Might Also Like

16 komentarze

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.