Dear Santa... my Christmas wishlist

8:26 PM


Drogi Święty Mikołaju!Na wstępie chciałabym bardzo Cię pozdrowić. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i oczywiście czas Twoich wizyt. Wiem, że jestem już trochę za duża, ale magia świąt jest dla wszystkich, więc może znajdzie się w Twoim wielkim worku coś także dla mnie? :) Zdaję sobie sprawę, że nie łatwo jest kupić prezent nastolatce, dlatego zabawię się w małego skrzata i podrzucę Ci listę wymarzonych prezentów. :)

1.  Kawaii pałeczki 'saibashi'


2. Kigurumi Stitch


3. Seria książek Reginy Brett Pierwszą książkę "Bóg nigdy nie mruga" już przeczytałam i jestem bardzo ciekawa dalszych części. :)


4. Aparat Instax Mini 8 + album na zdjęcia


Tak więc to już koniec mojego krótkiego listu do Świętego Mikołaja. Choć do świąt jeszcze sporo czasu to i tak życzę wszystkim wesołego jajka. :)Dajcie znać w komentarzach, jakie są Wasze wymarzone prezenty pod choinkę. 

You Might Also Like

13 komentarze

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.