Dear Santa... my Christmas wishlist

8:26 PM


Drogi Święty Mikołaju!Na wstępie chciałabym bardzo Cię pozdrowić. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i oczywiście czas Twoich wizyt. Wiem, że jestem już trochę za duża, ale magia świąt jest dla wszystkich, więc może znajdzie się w Twoim wielkim worku coś także dla mnie? :) Zdaję sobie sprawę, że nie łatwo jest kupić prezent nastolatce, dlatego zabawię się w małego skrzata i podrzucę Ci listę wymarzonych prezentów. :)

1.  Kawaii pałeczki 'saibashi'


2. Kigurumi Stitch


3. Seria książek Reginy Brett Pierwszą książkę "Bóg nigdy nie mruga" już przeczytałam i jestem bardzo ciekawa dalszych części. :)


4. Aparat Instax Mini 8 + album na zdjęcia


Tak więc to już koniec mojego krótkiego listu do Świętego Mikołaja. Choć do świąt jeszcze sporo czasu to i tak życzę wszystkim wesołego jajka. :)Dajcie znać w komentarzach, jakie są Wasze wymarzone prezenty pod choinkę. 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry wybór :D też chcę na gwiazdkę kigurumi ale upatrzyłam sobie nietoperza :3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu zmieniłaś szablon i tematykę bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo długo poszukiwałam własnego stylu, stali czytelnicy na pewno zauważyli, że blog co miesiąc zmieniał tytuł, tło, szablon, kolorystykę; był już mroczny, był biały, jednak żadne z tych nie trafiało w mój gust, od jakiegoś czasu jestem wielką fanką Japonii, pokochałam styl w jakim ubierają się Japończycy, kawaii, pastel goth, to style które odzwierciedlają moje wnętrze: słodka, trochę zadziorna i bardzo kolorowa :)

      Usuń
  5. książki Reginy przeczytałam wszystkie, są powalające <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lady Lolita15 grudnia, 2015

    nigdy nie potrafiłam jeść pałeczkami i chyba się już nie nauczę xd

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeju, nie mogę już się doczekać swiąt :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten reniferek haha

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kawaii blog :3

    OdpowiedzUsuń
  10. w jakim programie skleiłaś to pierwsze zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS śliczny blog, bardzo słodziusi :)

      Usuń
    2. program Pixlr na laptopie
      dziękuję :)

      Usuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.