Paczka od RoseGal.com

6:04 PM


Witam kochanych czytelników. 
Ostatnio mam sporo nauki. Szkoła potrafi wykończyć. Jednak wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka. Siedziałam nad niemieckim, kiedy zapukał kurier. Tak oto zjawiła się moja paczka, którą z niecierpliwością oczekiwałam. Otóż niedawno zaczęłam współpracę z firmą RoseGal.com
Dostałam od nich 2 cudne rzeczy, których zdjęcia znajdziecie poniżej. :)


Pierwszą rzeczą jest czarny, ciepły polar (klik) posiadający od wewnętrznej strony białe futerko. Za oknem już zima więc idealnie nadaje się pod kurtkę, czy na czas spędzany przy kominku.


























Drugą rzeczą, jaką sobie wybrałam są pędzle (klik). Urzekły mnie śliczne fioletowe i pomarańczowe kwiatki na ich rączkach.





A na koniec piosenka, która podbiła moje serce ❤



You Might Also Like

17 komentarze

  1. śliczne pędzle :)
    obsewuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. też jesteś exo-l ? *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyszłaś na zdjęciach, widać że koszach to co robisz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie cierpię szkoły, ale co zrobić, obowiązek :(
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale ma cudny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy i życzę powodzenia w prowadzeniu jej! :)


    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :) Ładne rzeczy dostałaś :) Bardzo podobają mi się te pędzle
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wyglądasz :) uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

❤️ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania.
❤️ Kiedy piszesz "Obserwuję" to naprawdę zaobserwuj ;)
❤️ Zostaw link do swojego bloga, a w wolnym czasie na pewno odwiedzę.